Salı, Kasım 24, 2009

Fok Balığı Kurabiye


Yemeye kıyamadığım bu cici kurabiye tarifini Acemi Şef Esra'nın blogundan alıp birebir uyguladım. Sonuç mükemmel de kıyılıpta yenmiyoki canım. Gecenin bi yarısı karar verip sabaha kadar uğraşarak başardığım bu cici kurabiyelerden Esin'ede verdim. O bi süre yememiş bakmış öylece foklara.



FOK BALIĞI KURABİYE
Malzemeler:
250 gr. oda ısısında yumuşamış tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri-120 gr.
Aldığı kadar un ( yaklaşık 3-3,5 su bardağı alıyor )-1 su bardağı 135 gr.
1 tatlı kaşığı şekerli vanilin
Damla çikolata
30-40 gr. çikotala-benmari usulü eritilecek
2-3 çorba kaşığı ekstra pudra şekeri

Tarfin sadece malzemelerini yazacağım buraya, yapımını resimleri ile Esra mükemmel anlatmış tıklayın...
Tek fark olarak ben, benmari usulü eriyen çikolatayı kürdanla sürdüm...





Esra ( acemi şef ) bişe diiiicem benim kurabiyeler niye seninkiler gibi zekii zekii bakmıyoda aptal bi edaaları var ????

5 yorum:

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

gerçekten çok başarılı olmuş, acemi şefinkilerin aynısı bence. süper.

Adsız dedi ki...

Hicte aptal bir edalari yok, cok sevimli olmus bu kurabiyeler.
Ellerine saglik. Sevgilerimi gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

bence çok güzel çok tatlı daha başarılıda olabilir

leyya dedi ki...

ahiiiiiiii:))çok şeker şeylermiş bunlar.miş diyorum herhalde kırıntısı kalmamıştır:)

rumma dedi ki...

Çok şekerler,ben hala deneyemedim bu tarifi..:(

sevgiler